//if i can
follow | dash

Sunday 1 December 2013 | 10:46 | 0comments
bangun pagi. tidak. agak tengahari. sukar lelapkan mata apabila malam semakin larut. entah. penat memikirkan angkara apa punca sukar tidur. hati. ya, mungkin hati tidak tenteram. Otak pula sukar mentafsirkan segalanya. Penat. aku penat dengan pilihan hidup yang aku lakukan sekarang. andai ditanya menyesalkah? ya, aku menyesal teramat. keputusan yang telah aku ambil sejak 4 tahun lepas benar2 mengubah setiap detik hidup aku. sehingga aku xkenal siapa aku dan apa yang aku benar2 ingin mencapai. personality confused. yes, totally admit it. tak mungkin masa dapat diundur kerana masa diibaratkan seperti air yang mengalir. andai disentuh satu permukaan, tidak mungkin dapat disentuh kembali permukaan yang sama. aku terseksa dengan apa yg ada sekarang. untuk aku ubah sangat sukar. andai sesuatu dapat ditukar seperti yang dimahukan, pasti manusia tdak tercipta di muka bumi ini. dugaan ddemi dugaan. kesan dari apa yang aku pilih. masa semakin singkat. aku terasa dipermainkan. ibarat boneka yg ketika bosan akulah segalanya jika sebaliknya entah bagaimana dan di manakah aku. hati dan fikiran bercelaru. ini bukan aku. aku yang dulu sangat berbeza dengan sekarang. sesungguhnya aku penat dengan semua ni. hinaan demi hinaan. aku tak sanggup. aku manusia berperasaan

Older Post | Newer Post