//if i can
follow | dash

Friday 4 April 2014 | 23:39 | 0comments
aku syg kau...tapi entah...hati aku sakit sangat...kau banyak berpura-pura..sampai aku tak kenal kau siapa...ini salah aku..aku yang mulakan...tapi semua ni terlalu menyakitkan aku...aku bukan siapa2 dalam hati kau...apatah lagi keluarga kau...aku dihina...diperlekehkan oleh kau..dan keluarga kau...betul ke ni cinta? benar...ini cinta...tapi hanya aku cinta kau..kau dah lama buang aku...kau tipu semua ni...

mana hilangnya rasa yang terpaut dlm jiwa sepi terasa nelukis resah di dlm hati yg tak mampu aku ungkapkan kata yang kita xmungkin dapat bersama biar terhapus janji2 yg penah kau ungkap biar kan wktu lenyapkan rasa cintamu yg penah kau enap dalam hatiku meski ku menginginkanmu mungkin kau dan aku xmungkin bersatu kerna cinta yg kau beri hanya bab balistik cinta


Older Post | Newer Post